Miután a szerviz csapat alaposan átnézte, kijavította a hibákat, kicserélte a kopó alkatrészeket, a gépet Németországba szállították, hogy a hátsó hidat, illetve az első felfüggesztést átalakítsák.
A hátsó hidat azért kell kicserélni, hogy keményebbre lehessen állítani a futóművet. Donington Parkban kiderült, hogy szükség lenne még keményíteni a kamion hátulját, de már nem volt rá lehetőség, maximumon volt a beállítás. Így a hátsó tengelyre dupla stabilizáló kar kerül beépítésre, aminek segítségével javul a kamion menettulajdonsága, jobban vezethető lesz.
A laikusok számára furcsa lehet, hogy mitől lesz jobb az eleje, ha a hátulját fejlesztjük. A lényege az, hogy a kamion tolta az elejét, a hátsó kerek tapadását emiatt nem tudta kihasználni, hiába tudott volna nagyobb tempónál is jól tapadni a hátsó kerék, az eleje elcsúszott.
Így az új stabilizáló karok miatt el kell venni tapadást a hátsó kerekektől, és át kell helyezni az elejére, amitől jobban tapad majd az első gumi, gyorsabban tud kanyarodni, stabilabb lesz. Így kevésbé eszi meg a gumikat, de természetesen még így is marad elég tapadás hátul is, amit ráadásul jobban ki is lehet használni.
Az első futóműnél a lengéscsillapítók rögzítési pontjait fogják megváltoztatni a mérnökök, aminek az lesz az eredménye, hogy finomabban lehet hangolni majd a futóművet.
Természetesen mindezek az átalakítások azt a célt szolgálják, hogy Birnbauer Zoltán, az OXXO pilótája le tudjon faragni a köridőkből, és stabilabban tudja vezetni a versenykamiont.
Németországból egyenesen Misanoba megy a csapat, ahol május 21-22-én kerül megrendezésre a Kamion Európa-bajnokság második futama.