Ennek megfelelően az OXXO versenyzője, Birnbauer Zoltánnak a szabadedzéseken sokszor ki kellett állnia a bokszutcába, állítgatni az autót, keresni a legjobb beállításokat. Szinte az egész szombat erre ment el, így az időmérőn sem tudott gyors köröket futni, mindössze a 18.-ik helyen kvalifikálta magát a versenyre.
Birnbauer a futamon aztán a jó rajt után sokáig a tizenegyedik helyen autózott, majd kilökték a pályáról, s mire vissza tudott menni, hárman is elmentek mellette, így végül tizennegyedik lett. Az első verseny egyébként kivételesen sok karambolt, előzést, és nagy harcokat hozott, a szép számú közönség nagy örömére. A második futam felvezető körében a kormányzással akadtak problémái a magyar pilótának, ezért Jobbágy Ákos csapatfőnök nem engedte őt elrajtolni. Mint később kiderült, jó döntés volt, ugyanis az egyik laprugót tartó csavar tört el, s ha elrajtol így a kamion, komoly baleset is lehetett volna belőle.
Vasárnap reggel már közelített a csapat a jó beállításokhoz, a szabadedzésen sokat gyorsult Birnbauer, de az időmérőn nem tudta rendesen összerakni a gyors körét, így a tizenhatodik helyről rajtolhatott az első futamon. Nyugodtabb verseny volt, mint a szombat reggeli, mintha mindenki óvta volna autóját, készülve az utolsó futamra. A magyar pilóta két helyet tudott előremenni, így tizennegyedik helyen intette le a kockás zászló. A hétvége utolsó versenyére már bizakodott az OXXO versenycsapata, Birnbauer dicsérte az autót, jól vezethető, és egyre stabilabb lett.
A rajtot jól is kapta el a magyar kamionos, megelőzött 4-5 kamiont, majd a negyedik kanyarban összezártak előtte, beforgatták, ráadásul az ütközés miatt hátsó defektet kapott. Onnantól sok lehetősége nem volt, csupán egy dolgot tehetett, megpróbálta behozni a kamiont minél jobb pozícióban. Végül tizennegyedik helyen végzett, de nem ezért búslakodott a verseny után.
„Nagyon szomorú, hogy nincs lehetőségünk otthon tesztelni, és a versenyhétvége háromnegyede azzal telik, hogy próbáljuk megfelelően beállítani a kamiont – mondta Birnbauer Zoltán. - Az utolsó futamban defektes kerékkel mentem olyan időket, mint előtte sérülés nélkül, ez is mutatja, ha úgy érkeztünk volna Misanoba, hogy tesztelve van a kamion, most ismét Eb pontokat ünnepelhetnénk. A jó hír viszont, hogy a kamion egyre gyorsabb, stabilabb, jobban vezethető, izgatottan várjuk tehát a következő versenyt, ami június 4-5-én lesz Spanyolországban, Albacetében.”