KAPCSOLÓDÓ CIKKEK - "MARIO_THEISSEN"
Ferrari-motor segítheti a BMW utódját
2009. szeptember 24. 16:12
A Ferrari motorjait használhatja jövőre a Formula-1-es világbajnokság futamain a BMW utódcsapata, ha rajtengedélyhez jut a Nemzetközi Automobil-szövetségénél. Ezt Mario Theissen, a BMW motorsport-igazgatója jelentette be a hétvégi Szingapúri Nagydíj helyszínén.
Theissen: Cél a világbajnoki cím, de
2008. december 1. 15:51
A BMW-Sauber tovább halad a 2005-ben felállított „menetrendben”, így jövőre a világbajnoki címekért kíván küzdeni a Formula-1-ben. Erről Mario Theissen motorsport-igazgató beszélt, miután a német autógyár igazgatósági tagja, Klaus Dräger a napokban lakonikus tömörséggel közölte a 2009-es célt.
BMW: jövőre a világbajnoki cím a cél
2008. november 6. 14:47
A BMW-Sauber nem változtat jövő évi célján, mindenképpen harcolni akar a Formula-1-es világbajnoki címekért, noha az idei szezon második felében a vártnál lényegesen rosszabbul szerepelt. Mario Theissen, a BMW motorsport-igazgatója úgy véli, a száguldó cirkuszban bevezetésre kerülő jelentős szabálymódosítások sem gátolhatják meg a csapatot a nagy sikerek elérésében.
Mario Theissen: Nem fejlődtünk eleget
2008. október 24. 13:28
A BMW-Sauber jövőre már igazi esélyesként akar rajthoz állni a Formula-1-es világbajnokság futamain, mindenképpen utol szeretné érni a Ferrarit és a McLarent. Ezért a csapat szakemberei alaposan megvizsgálják, miért maradtak el fejlődésben a legjobbaktól az idei szezon második felében. Erről Mario Theissen, a BMW motorsport-igazgatója beszélt a jövő heti Brazil Nagydíjat felvető hivatalos sajtónyilatkozatban.
BMW: nem siratják az elvesztett esélyt
2008. október 21. 10:11
Vasárnap a sanghaji Kínai Nagydíjon eldőlt, hogy Robert Kubica és a BMW-Sauber sem nyerhet idén világbajnoki címet a Formula-1-ben, de ennek ellenére Willy Rampf technikai igazgató nem érez csalódottságot, inkább büszke az idei teljesítményre. A szakember úgy véli, már az is szép volt, hogy az utolsó előtti futamig harcban voltak a végső sikerért.
A BMW sem változtat az összeállításon
2008. október 6. 13:52
Vége a hónapok óta tartó találgatásoknak, ugyanis nem történt változás a BMW-Sauber összeállításában: a 2009-es Formula-1-es világbajnokság futamain is Robert Kubicától és Nick Heidfeldtől várják a sikereket. Így eldőlt, hogy a csapattal hírbe hozott Fernando Alonso szinte bizonyosan a Renault vagy a Honda pilótája lesz a következő sorozatban.
Theissen: Nincsenek gondok Kubicával!
2008. szeptember 18. 15:47
Szó sincs arról, hogy megromlott volna a kapcsolat a BMW-Sauber és Robert Kubica között, csak az újságírók forgattak ki néhány nyilatkozatot. Ezt Mario Theissen, a német cég motorsport-igazgatója mondta, miután az elmúlt napokban többször is felmerült, elhidegült egymástól a csapat és a lengyel versenyző.
BMW: nem állítják le a fejlesztéseket
2008. szeptember 5. 13:30
Biztosnak tűnik, hogy a konstruktőrök között legalább a harmadik helyen végez a BMW-Sauber, de Mario Theissen állítja, ennek ellenére sem állítják le a fejlesztési munkákat az 59. Formula-1-es világbajnokság utolsó hat futamára. A szakember reméli, a megfeszített munka eredményeként csökkenthető a távolság, amely elválasztja az istállót a Ferraritól és a McLarentől.
Veszélyben Nick Heidfeld 2009-es helye
2008. augusztus 27. 16:40
Nick Heidfeld hullámzó teljesítménye elgondolkoztatta a BMW-Sauber vezetőit, akik akkor tartják meg a tapasztalt német versenyzőt a 2009-es Formula-1-es világbajnokságra, ha jó eredményeket ér el az idei szezon utolsó hat futamán. Megbízható internetes hírforrások szerint két jelölt pályázik az esetlegesen megüresedő pilótahelyre.
Mégis lesz pilótasorrend a BMW-nél?
2008. július 17. 11:51
A lengyel sajtó úgy véli, a következő két Formula-1-es versenyen mégis lesz pilótasorrend az eddig állhatatosan egyenlőséget hirdető BMW-Saubernél: a Német Nagydíjon a hazai pályán szereplő Nick Heidfeld jut kiemelt támogatáshoz, míg augusztusban a Hungaroringen az összetett verseny negyedik helyen álló Robert Kubica számíthat extra segítségre.
Következő »
FRISS SPORTHÍREK A FACEBOOKON IS