A Ferrari motorral hajtott kocsit a múlt héten Olaszországban küldték először pályára, hétfőtől pedig már a tesztelés következik. A konstrukció a Red Bull tervei alapján készült, vagyis kísértetiesen hasonlít az RB5-re.
A legutóbbi szezonban a Toro Rosso többször legyőzte „anyacsapatát”, a monzai Autodromo Nazionalén pedig történelmet írt. Vettel ugyanis megnyerte az időmérő edzést, majd másnap minden idők legfiatalabb futamgyőztese lett.
„Remekül sikerült a 2008-as szezon, a pályán túlszárnyaltuk a várakozásainkat. Minden idők legjobb teljesítményét nyújtottuk összetettben, első rajtkockánk és futamgyőzelmünk is volt. Idén nehéz lesz megismételni a tavalyi sikereket” – mondta Franz Tost csapatfőnök.
A csapat összeállítása változott: Vettel ugyanis a Red Bullhoz került, helyén a svájci újonc, Sebastien Buemi bizonyíthat. Sebastien Bourdais megtartotta állását a Toro Rossónál.
„Idén az a fő célunk, hogy vasárnap esténként mindig elégedetten hagyjuk el a pályát, tudva azt, hogy a lehető legjobb munkát végeztük. Persze az eredményeink függnek a többiek szereplésétől is” – tette hozzá Tost.
A csapatfőnök hozzátette: jogos reményeket fűznek az idei autóhoz, mert a Red Bull hetek óta remek teljesítményt nyújt a teszteken, igaz Renault-forrást használva.
„Adrian Newey és csapata rendkívül ígéretes csomagot állított össze”.
Vettel nehéz örökséget hagyott az STR-re
Szerző: shLétrehozva: 2009. március 9. 12:18
Sebastian Vettel tavalyi monzai győzelme és több más szép eredménye nehéz örökséget hagyott a Toro Rossóra, amely idén is arra törekszik, hogy megbízható és a lehető legjobb eredményeket érje el a Formula-1-es világbajnokság futamain. Ez hétfőn délelőtt hangzott el a barcelonai pályán, a faenzai csapat idei, STR4 kódjelű autójának bemutatóján.
FRISS SPORTHÍREK A FACEBOOKON IS