Giancarlo Minardi, a korábbi Minardi Formula-1-es istálló tulajdonosa és vezetője szerint valami nem stimmel Sebastian Vettel Red Bullján. A szakember alaposan megfigyelte a legutóbbi futamot, a szingapúri pályát, és szerinte az RB9 feltűnően jól kezelhető volt nagy sebességnél is.
Főleg a kanyarok után adott ki olyan hangot, mint tavaly, amikor a kipörgésgátlók (TRC) működésbe léptek. Az olasz Autosprint nyilvánosságra hozott egy olyan exkluzív videót, melyen jól lehet hallani ezeket a hangokat. Az újság azonban kételkedik a Minardi által említett kipörgésgátló létezésében, szerinte a Red Bull inkább a kipufogógázokkal játszik a motorprogramozás segítségével.
A lappal egyetért James Allen brit szakújságíró is. - "Szerintem sem annyira kipörgésgátlóról, mint inkább a kipufogógázok szabályok által még megengedett szabályozásáról lehet szó" - írta a blogján az esetről.
Vettel nagy győzelmi sorozatát egyedül az árnyékolja be, hogy szinte már csak a saját nappalijában nem fütyülik ki, márpedig jó esély van arra, hogy a tendencia idén már nem változik. Toto Wolff, a Mercedes versenyigazgatója szerint a német ilyen teljesítménnyel az összes hátralévő futamot behúzza.
"Ő csak akkor lesz megint népszerű, ha veszíteni fog. Akkor is fel kell majd állnia, közben mosolyognia, és alázatosnak maradnia. Senki sem szereti a rossz veszteseket. Mi talán segíthetnénk a dolgon azzal, ha csak három abroncsot adnánk neki" - mondta viccelődve a német Bildnek Paul Hembrey, a gumiszállító Pirelli főnöke.
AZ EGYÉNI ÉS KONSTRUKTŐRI VILÁGBAJNOKSÁG ÁLLÁSA | |||||
---|---|---|---|---|---|
1. | Sebastian Vettel (német, Red Bull) | 247 pont | 1. | Red Bull-Renault | 377 pont |
2. | Fernando Alonso (spanyol, Ferrari) | 187 | 2. | Ferrari | 274 |
3. | Lewis Hamilton (brit, Mercedes) | 151 | 3. | Mercedes | 267 |
4. | Kimi Räikkönen (finn, Lotus) | 149 | 4. | Lotus-Renault | 206 |
5. | Mark Webber (ausztrál, Red Bull) | 130 | 5. | McLaren-Mercedes | 76 |
6. | Nico Rosberg (német, Mercedes) | 116 | 6. | Force India-Mercedes | 62 |
7. | Felipe Massa (brazil, Ferrari) | 87 | 7. | Toro Rosso-Ferrari | 31 |
8. | Romain Grosjean (francia, Lotus) | 57 | 8. | Sauber-Ferrari | 19 |
9. | Jenson Button (brit, McLaren) | 54 | 9. | Williams-Renault | 1 |
10. | Paul di Resta (brit, Force India) | 36 | |||
11. | Adrian Sutil (német, Force India) | 26 | |||
12. | Sergio Pérez (mexikói, McLaren) | 22 | |||
13. | Nico Hülkenberg (német, Sauber) | 19 | |||
14. | Daniel Ricciardo (ausztrál, Toro Rosso) | 18 | |||
15. | Jean-Éric Vergne (francia, Toro Rosso) | 13 | |||
16. | Pastor Maldonado (venezuelai, Williams) | 1 |
Toto Wolff, a Formula-1-es Mercedes istálló sportigazgatója szerint Sebastian Vettel idei dominanciája már megint unalmassá teszi a szezont, de azt is rögtön hozzátette, hogy nem csak a német világbajnoki címvédő tehet róla,...
Tovább a teljes cikkhez »
Nem hozott meglepetést az idei Formula-1-es Szingapúri Nagydíj, ahol a világbajnoki címvédő Sebastian Vettel (Red Bull) a simánál is simább rajt-cél győzelmet aratott. A szinte izgalommentes futamon még a kerékcserék sem hoztak...
Tovább a teljes cikkhez »
Mivel a 2013-as Formula-1-es Olasz Nagydíj a világbajnoki címvédő Sebastian Vettel győzelmét hozta, a riválisoknak vajmi kevés esélyük maradt arra, hogy megakadályozzák a német negyedik világbajnoki címét. Az egyetlen kihívó...
Tovább a teljes cikkhez »