Nemzetközi szakportálok azt igyekeznek bizonyítani, hogy a vezetőszárnnyal sincs minden rendben, azt flexibilisnek tartják. Ez pedig szintén előnyszerzésre ad lehetőséget.
Martin Whitmarsh, a McLaren csapatfőnöke tavaly azt mondta, hogy
nagyjából 2,5 cm-es szárnysüllyedés körönként akár egy másodperc előnyt
is jelenthet.
A Vörös Bika autóit 2010-ben is hevesen támadták ezért, így az FIA
néhány hét után szigorította a szabályokat, amelynek hellyel-közzel meg
is felelt az osztrák csapat.
Most ismét jöhet az újabb vitakör, a címvédő autóit a McLarenhez hasonlítgatják, mondván előbbi terelőszárnyai hajlékonyabbak, és egyenesben az aszfalt felé mozdulnak.
Elnézve az alábbi fotót ebben lehet is valami, ami akár megmagyarázhatja Vettel utolérhetetlen hétvégi tempóját Melbourne-ben. Egy biztos, az ügynek lesz folytatása!
Ha a szárnyak további gyanús mozgását vizsgáló mozgóképekre vagy kíváncsi, akkor az Autosport szakportál fórumát ezen a linken érheted el (ott az oldal aljára kell görgetni)!
Érdemes megnézni, miközben a Red Bull (lent) első szárnya szinte súrolja a földet, a McLarené tisztes távolságban van az aszfalttól |