Az öthónapos téli szünet, a rövid pihenés, és a fárasztó edzések után végre újra test-test elleni küzdelmet vívhatnak a pilóták a katari Losail pályán. Ez lesz a világbajnokságok történetének második villanyfényes viadala.
Talmácsi Gábornak az első két futamon nem lesz tartalékmotorja, ha minden a tervek szerint alakul a sorozat harmadik állomásánál már két versenygép áll majd a rendelkezésére. Addig is koncentrálnia kell, így fokozott a pilóta felelőssége, nemigen hibázhat.
A hivatalos edzések előtti utolsó napot egyébként egy kisebb kirándulással töltötte Talma, négy társával együtt az Al Shaqab lovascentrumot látogatta meg. A 800 ezer négyzetméteres létesítményben megcsodálhatták a világhírű arab lovakat, amelyeket tavaly a világ második legszebb lófajtájának választottak meg.
A kirándulás legérdekesebb része az volt, amikor a speciális lóúsztató medencét mutatták meg a versenyzőknek. Loris Capirossinak egyébként két saját lova is van, így büszkén mesélt erről a különleges világról Gábornak. Kezdődik az őrült száguldás, hamarosan megtudhatjuk, mire megy Talmácsi Gábor a 100 kilós, 110 lóerős Aprilia RSA 250 GP 2009 nyergében
A Losail pálya környékén elég erős szél fújt, gyengén szemerkélt az eső, hasonló időjárás várható a péntek esti szabadedzésen is. A 250 köbcentisek tréningje közép-európai idő szerint fél kilenckor rajtol.
Talma a lovon | Fotó: Balatonring Team kommunikáció |