Az 1. futam úgy kezdődött, ahogyan kellett: Tabaka mögött Stichauer fúrta be magát a második pozícióba. Az 5:1-es kezdés meg is hozta a találkozó alaphangját. A harmadik ,,körre” magára talált a Lódz, így megszületett az első lengyel futamelsőség.
Az izgalmak csak fokozódtak, hiszen a 4. és az 5 futamot is újra kellett ,,lőni”. Először Rymel akadt össze Burzával és buktak, a magyarok cseh versenyzőjét kizárták. Szerencsére Stichauer hozta az etapot, így a különbség nem változott.
A találkozó harmadának végén ismét villantak a mieink és 5:1-gyel csaptak le a Lódzra. Rymel a 6. és 8. futamban is nyert, miközben csapattársai is szépen gyűjtögették a pontokat (31:17). A 10. futam előtt aztán Eriksson formáját – és a különbséget látva – úgy döntött a lódziak csapatvezetője, hogy dzsókerezni küldi a svédet, aki aztán Bajerskivel nem bírt, de hozott négy pontot csapatának.
Miskolci futamsikerek követték a vendég dzsókerezést és már húsz pont volt közte. A hajrára fordulva az volt a kérdés, hogy mennyi lesz a különbség: végülis növelte előnyét a magyar csapat, és így huszonnégy pontos különbséget (Speedway Miskolc – Orzel Lódz 58-34) ünnepelhetett a hazai publikum.