A közgyűlést követő sajtótájékoztatón Sziky Gyula, az MHLL alelnöke - az Advertum korábbi résztulajdonosa - ismertette, hogy az élvonalbeli és másodosztályú klubokat tömörítő szervezet cserébe 15 évre lemondott a kizárólagos rádióközvetítés jogáról és minden élvonalbeli mérkőzésen öt reklámtábla értékesítéséről az Advertum javára.
Kifejtette: a megállapodás megköttetett, mindkét fél aláírta, már csak a hatályba lépés feltételeit kell megteremteni, amely olyan adminisztratív dolgokat jelent, mint például a jelzálogbejegyzés.
A Magyar Közlönyben május 23-án jelent meg, hogy a kormány kezességvállalása mellett 5,2 milliárd forint hitelhez juthat az Advertum Kft., amely saját meghatározása szerint Magyarország legnagyobb nem budapesti médiacége. Az összegből törleszti az MHLL tulajdonában lévő Profi Liga Kft. 3,1 milliárdos adósságát, 2,1 milliárdot pedig befektet országos médiarendszer kiépítésébe.