A sportszergyártó Brazuca fantázianevű labdájával játsszák majd a jövő évi, brazíliai világbajnokság mérkőzéseit. Az előző, 2010-es vb-re készített Jabulani nem volt népszerű.
A FIFA-nak a mostani, 2010-től érvényes négyéves ciklusában 1,072 milliárd dolláros bevétele származik marketingjogokból. A legtöbb szponzor általában két ciklusra szerződik a szövetséggel.
2030-ig adidas labdák a vb-n
Szerző: MTILétrehozva: 2013. november 21. 17:14
A Nemzetközi Labdarúgó Szövetség és a világbajnokságok hivatalos labdaszállítója, az adidas 2030-ig szerződést hosszabbított. A csütörtöki, moszkvai bejelentéskor összeget nem árultak el, de sajtóértesülések szerint négyéves ciklusonként 100 millió dollárról szól. Az adidas és a FIFA együttműködése 1970-ben kezdődött, így a mostani megállapodás végén lesz hat évtizedes.
FRISS SPORTHÍREK A FACEBOOKON IS