A beszámolók szerint a záró felvonást is a jó idő jellemezte, így valamennyi versenyző hosszasan rótta a köröket, gyűjtötte a felkészülés során elengedhetetlen kilométereket. Persze, volt is mit bepótolni, hiszen a múlt héten a homokviharok miatt két gyakorlás elmaradt.
Räikkönen, vagyis a Jégember esetében a csapatok nem adtak meg körszámot, de bizonyos, hogy nem érhette el Trulli (149) és Heidfeld (104) teljesítményét. A Ferrari KERS-rendszere ugyanis meghibásodott, ezért három órát veszített a finn sztár.
A tavalyelőtti világbajnok legjobbja 1:32,102 p volt, míg a Toyota olasz pilótája 1:32,230-cal, a BMW-Sauber német ásza 1:32,585-tel zárt.
„Nagyszerűen sikerült a teszt. Három nap alatt közel 2000 km-t teljesítettem, nagyszerűen viselkedett az autóm. Versenyképesnek és megbízhatónak tűnik, ez jó alapot szolgáltat a világbajnoki felkészüléshez” – mondta Trulli.
A rutinos olasz pilóta hozzátette: még rengeteget kell dolgozni a melbourne-i rajt előtt.
„Eddig minden jól alakult, de továbbra is keményen kell dolgoznunk a gyárban és a teszteken” – tette hozzá Trulli.
Nick Heidfeld szintén elégedett volt a nap végén, noha egyfajta bemutatkozás részese volt.
„Először vezettem ilyen forróságban az idei autónkat, így a mai teszten a kocsi kiegyensúlyozottságára figyeltünk, nem az eredményre. Összességében jó napot zártunk, rengeteg beállítási megoldást próbáltunk ki. Örömmel tölt el az autó viselkedése, jól reagált a különböző változtatásokra” – jegyezte meg Heidfeld.