A kétszeres világbajnok Fernando Alonso autójában már háromszor romlott el a motor, sőt a Ferrari partnere, a Sauber is sorozatban szembesült a problémákkal. Ezért volt szükség az FIA engedélyére, lévén anélkül nem lehet változtatni az erőforráson.
„Az utóbbi heteben rengeteget dolgoztunk a tesztpadon, számos hosszú etapos vizsgálatot végeztünk. Ezek során találtuk meg a probléma forrását, vagyis kiderült, mi okozta a megbízhatósági gondokat Bahreinben és Malajziában” – szerepel a Ferrari hivatalos internetes oldalán.
A maranellói csapat reméli, mostantól már nem lesz gond a motorokkal, Alonso és Felipe Massa is harcban lehet a győzelemért.
A Spanyol Nagydíjon egyébként más módosítás is lesz az F10-es kódjelű kocsin. Az FIA ugyanis megtiltotta a csapatoknak, hogy az autók oldalszekrényén „szerepeltesse” a visszapillantó tükröket, azoknak a pilótafülke oldalán kell lennie.
Sőt, a Ferrari már a pénteki szabadedzéseken teszteli az F-csatorna néven megismert aerodinamikai megoldást, amely a célegyenesekben pluszsebességet biztosít a versenyzőknek.
Négy futamot már megrendeztek a 61. Formula-1-es világbajnokságból, de a Ferrari kétszeres világbajnoka csatlakozik azokhoz, akik úgy vélik, az igazi harc csak a jövő hétvégi barcelonai Spanyol Nagydíjon kezdődik. A Ferrari ásza...
Tovább a teljes cikkhez »