1. | N. Rosberg | Mercedes Grand Prix | 1:20,927 p | 57 kör |
2. | S. Buemi | Toro Rosso-Ferrari | 1:21,031 | 84 |
3. | N. Hulkenberg | Williams-Cosworth | 1:22,234 | 118 |
4. | F. Alonso | Ferrari | 1:22,895 | 88 |
5. | K. Kobajasi | Sauber-Ferrari | 1:23,287 | 55 |
6. | J. Button | McLaren-Mercedes | 1:24,947 | 68 |
7. | V. Liuzzi | Force India-Mercedes | 1:24,968 | 71 |
8. | V. Petrov | Renault | 1:25,440 | 27 |
9. | M. Webber | Red Bull-Renault | 1:25,502 | 50 |
10. | T. Glock | Virgin Racing | 1:38,734 | 5 |
Erősen fogadkozott a múlt heti, közepesen sikerült tesztelések után a Mercedes, hogy Jerezben már jobban szerepel. Így is történt, de az igazsághoz tartozik, hogy Rosberg eredményének megjavítására alig volt esélye a többieknek. A rossz idő miatt ugyanis alaposan elázott az aszfaltcsík, így elsősorban az esős beállítások csiszolására helyeződött a hangsúly.
Érdekességben azért nem akadt hiány, igaz erről szíves-örömest lemondtak volna a Red Bullnál. A reggel bemutatott új autó ugyanis gyorsan meghibásodott Mark Webber alatt, a gyakorlást emiatt rövid időre le is intették piros zászlóval. A kocsiból ugyanis olaj szivárgott ki, így a tavalyi kétszeres futamgyőztesnek gyaloglásban is bizonyítania kellett.
Először csatlakozott a tesztelőkhöz egy újonc csapat, de Timo Glock és a Virgin Racing csak rövid időt szánt a körözésre. Így a német pilóta lett az utolsó, legjobb idejét feledje jótékony feledés…