Az SF01 kódjelű autót a korábban a Toyota tulajdonát képező kölni gyárban indították be, a csapattulajdonos szerint eddig minden a tervek szerint alakul. Igaz, Zoran Sztefanovics elárulta, az első tesztre még tárgyalnak a megfelelő abroncsszállítói megállapodásról.
„Az autó hibátlanul működött, semmilyen problémát nem tapasztaltunk – mondta az üzletember. - Már versenyezhetnénk vagy tesztelhetnénk egy igazi F-1-es pályán, de szükségünk van egy megfelelő partnerre a gumikhoz. Várjuk a Nemzetközi Automobil-szövetség válaszát arra a kérdésre, hogy megoldódnak-e a Campos Meta és az US F1 anyagi problémái. Addig is gőzerővel dolgozunk azon, hogy szerződést köthessünk két versenyzővel.”
A szerb csapat állítja, már megállapodott a tavaly a Williams-istállónál szereplő Nakadzsima Kazukival, de az igazi „nagy durranásra” sem kell sokat várni. Sztefanovics meg is nevezte a jelöltet, aki nem más, mint Jacques Villeneuve!
„Nagyon közel állunk a megállapodáshoz” –árulta el az üzletember.
Az 1997-es világbajnokság kanadai győztese 1996-ban mutatkozott be az F-1-ben, amelyet 2006-ban a Magyar Nagydíj előtt hagyott el, nem önszántából…A Williams, a BAR, a Renault, a Sauber és a BMW-Sauber versenyzőjeként 165 futamon vett részt, 235 pontot gyűjtött. Tizenegy versenyt nyert meg, huszonháromszor állhatott dobogóra.