A rendező ország nem jár rosszul, lévén Bernie Ecclestone nem kéri a GP-rendezés jogdíját, mintegy 40 millió dollárt.
A 12 csapat összesen 40 millió dollárt veszít, lévén értelemszerűen nem lesz televíziós közvetítés. Így a társaságok nem is fizetnek jogdíjat, elmaradnak a reklámok, emiatt a szponzorok „kártérítést” kapnak az istállóktól… Ez a Ferrarit érinti a legérzékenyebben, 11 millió dollár esik ki a büdzséjéből.
A CVC, vagyis a világbajnokság kereskedelmi jogait áttételesen, a Formula One Administration (FOA) nevű vállalaton keresztül birtokló cég sem tapsolhat örömében. Nagy mínuszt jelent azoknak a hirdetéseknek az elmaradása, amelyeket a pálya mellett helyeztek volna ki.
A csapatok mellett a nagydíj támogatói sem pezsgőzhetnek örömükben… A futam névadója, a a bahreini nemzeti légitársaság mintegy 6 millió dollárt fizetett azért, hogy a verseny hivatalos elnevezésében szerepeljen a Gulf Air.