A Vörös Bika tavalyi konstrukciója az idény nagy részében jelentősen a többiek előtt járt, de megbízhatósági gondok okán egészen az utolsó futamig izgulnia kellett a két versenyzőnek. A konstruktőri címet már korábban begyűjtötte a csapat, de csak Abu-Dzabiban dőlt el Vettel elsősége.
A német versenyző éppen a legjobb pillanatban került 2010-ben először a pontverseny élére, míg a hajrában haloványan teljesítő Webber összesítésben harmadik lett.
A Red Bull idén sem akarja alább adni, ezért a korábbi évekhez képest gyorsabban építette meg új kocsiját. Így keddtől már az RB7-tel tesztel Valenciában. A legfrissebb hírek szerint a sztártervező Adrian Newey tovább csiszolta a tavalyi autót, amely 2011-ben is Renault-motorral szerepel maj
Az istálló az idei szabályok alapján már nem dupla, hanem egylemezes diffúzort használ, de annak kialakítását az első fotózáskor totokban tartották, egyszerűen letakarták. Az új autó orra a többi idei gépéhez hasonlóan még magasabban van.
A Red Bull-gép festése nem változott meg a legutóbbi szezonhoz képest, viszont immár Vettel kocsiján szerepel majd a világbajnoknak kijáró 1-es rajtszám.
Elölnézetből az új Red Bull | Fotó: www.autosport.com |
Oldalról az új Red Bull | Fotó: www.autosport.com |