Labdarúgás, Németország: rekord bevételek a szponzoroktól

Szerző: shLétrehozva: 2008. augusztus 6. 07:15
A Német Labdarúgó Liga (DFL) kimutatása szerint minden korábbi csúcsot megdöntve, ebben a szezonban összesen 130 millió euró szponzori bevételre számíthat a német élvonal 18 klubja.



A DFL összegzéséből kiderül, hogy a növekedés elsősorban a külföldi támogatók felbukkanásának köszönhető.

 

Az orosz energiaóriás Gazprom, az Emirates Airlines légitársaság vagy a japán elektronikai cég, a Kyocera támogatása jelentős plusz bevételhez juttatja a klubokat.

 

A DFL összeállítást készített a mezen látható hirdetések áráról, ezek az összegek a csapat sikerétől függően tovább nőhetnek, vagy sikertelenség esetén csökkenhetnek.

 

A legtöbbet, 20-20 millió eurót a Bayern München (T-Com), a VfL Wolfsburg (Volkswagen) és a Schalke 04 (Gazprom) kap a mezen látható hirdetésért, a legkevesebbet, 1 milliót az Energie Cottbus (enviaM) támogatója fizet ezért a hirdetési lehetőségért.

 

 

 

 
AJÁNLOTT OLDALAK
 » love.hu
 » ingatlanok.hu
 » book.hu
 » Utasbiztosítás a Biztosítók.hu-n
 » biztositok.hu
 » data.hu