Ezúttal Magyarország, nem Hungary

Szerző: shLétrehozva: 2009. április 8. 18:54
Szerdán délután egy neves sportszergyártó cég belvárosi márkaboltjában bemutatták azt a mezt, amelyben a magyar jégkorong-válogatott majd pályára lép a svájci A-csoportos világbajnokságon. A felső piros alapszínű, fehér és zöld betéttel – a kinézetének és a fazonjának kialakításába egy internetes oldal olvasóit is bevonták – egy igazán lényeges eltéréssel a korábbiakhoz képest: a nemzetközi porondon ismert Hungary felirat helyett ezen immár Magyarország díszeleg!


Mindez külön is roppant szimpatikussá tette a dedikálással egybekötött bemutatón jelenlévő válogatottjaink, Kangyal Balázs csapatkapitány, valamint Benk András és Kovács Csaba számára az új dresszt.

A bemutatón elhangzott az is, hogy a cég egyelőre limitált szériát, szám szerint hatszáz darab mezt dobott piacra, amely a budapesti márkabolt mellett a szegedi, az egri, a debreceni és a pécsi boltjukban is kapható párhuzamosan. Ára a hasonló mezekhez képest „baráti”, hiszen húszezer forintért aligha jutnak hozzá ma már a hokiszurkolók kedvenc csapatuk mezéhez. A sportszergyártó azonban szerette volna, ha az itthon, vagy éppen a vb-re utazó szurkolók illő módon, az aktuális mezben szoríthattak volna a kedvencek újabb sikeréért, jelesül a bentmaradásért.

A négy vb-felkészülési mérkőzésen ifjabb Ocskay Gáborra emlékezve a 19-es számot is s mellkasukon, a szívük felett viselték a játékosok a mezükön. Ennek megjelenítése a vb-dresszen nem ilyen egyszerű, hiszen ehhez, mármint minden külön feltett felirathoz, jelhez, akármihez, a Nemzetközi Jégkorong-szövetség (IIHF) külön engedélyére van szükség. Kovács Csaba, a honi szövetséget a bemutatón képviselő szakmai alelnök azonban bízik a számunkra kedvező és szívünkhöz oly’ közelálló döntésben, hiszen ennek semmilyen reklámjelentősége és értéke nincs, ezzel kifejezetten az emlékezés, tiszteletünk lerovása a célunk a tragikusan távozó legenda nagysága előtt.

A bolt előtt a napokban, de még szerdán reggel nyitás előtt sem volt jele annak, hogy milyen jeles eseményre készülnek. Ennek ellenére a meghirdetett délután öt órás kezdéskor már sor is állt a bolt előtt. Bent pedig gyakorlatilag szaunává alakult át a keskeny vevőtér. Szurkolók sorakoztak szorosan egymás mögött a pénztárnál, az új mezt szorongatva. A náluk szerencsésebbek már onnan is távoztak és a jelenlévő játékosokhoz igyekeztek egy-egy autogramért. A náluk szerencsétlenebbek azonban a Váci utca forgatagának szélén, sorban állva vártak bebocsátásra. A rendet, az udvariasságot és a türelmet biztonsági emberek felügyelték.

Csak a kisördög beszél belőlünk: egy kicsit jobb reklámmal akár könnyen feljebb lehetett volna tornázni az elkészített mezek darabszámát. Igény és kereslet legalábbis biztos lenne rá. Továbbá, ha a bemutatót mondjuk kivitték volna a forgalmas utcára, közvetlen a bolt elé, egy mobilstandra, napernyő alá, izgalmas kivetítők és szponzori fal elé, akkor könnyen még nagyobb is lehetett volna a felhajtás. Egy igazi esemény. Olyan, amelyet az a válogatott, amely véghezvitte ezt a bravúrt és hat nap alatt három teltházas meccset adott a fővárosban – összesen körülbelül tizenkétezer nézőt megmozgatva – az mindenképpen megérdemelte volna.
 
AJÁNLOTT OLDALAK
 » love.hu
 » ingatlanok.hu
 » book.hu
 » Utasbiztosítás a Biztosítók.hu-n
 » biztositok.hu
 » data.hu