„Elégedett vagyok azzal, hogy jelentős szerződést kötöttünk a Hell Energy Drinksszel. Erős alapot szolgáltatunk a cég nemzetközi üzleti terveihez és céljaihoz” – jelentette ki Frank Williams, az istálló névadó tulajdonosa és vezetője.
Az Európában, Ausztráliában és Ázsiában is terjeszkedő cég az F-1 révén kíván betörni Kínába és Oroszországba.
„A Hell piacvezető terméknek számít több olyan olyan országban, amelyekben már jelen van. Arra számítunk, hogy az AT&T Williams csapattal kötött szponzorációs programunk révén jelentősen megerősíthetjük növekedésünket” – jelentette ki Tomas Grosch, a CandyGlobe nemzetközi stratégiai igazgatója.
A Hell logóját a Williams-autók hátsó szárnyain láthatjuk majd, továbbá a boxutcában tevékenykedő szerelői gárda overallján is kitüntetett helyen szerepel majd a termék reklámja.
Magyar szponzor „repíti” a Williamst
Szerző: shLétrehozva: 2009. május 7. 10:28
Immár hivatalos: a hétvégi Spanyol Nagydíjtól kezdve a Hell energiaitalt forgalmazó cég, a CandyGlobe Magyarország Kft. Is támogatja a Formula-1-ben szereplő Williams-csapatot, Nico Rosberget és Nakadzsima Kazukit. A megállapodást több hetes előkészítés és tárgyalássorozat előzte meg. A számos országban jelenlévő cég korábban az idei sorozat első számú csapatával, a Brawn GP-vel is egyeztetett.
FRISS SPORTHÍREK A FACEBOOKON IS