Szavazz! Újabb McLaren-reklám hazánknak?

Létrehozva: 2011. október 12. 11:39
Nincs már sok idő! Október 15-ig lehet szavazni azért, hogy az F1-es szezont záró Brazil Nagydíjon ismét Magyarországot, a kalocsai motívumokat reklámozza az időmérő edzésen a McLaren két brit sztárja, Jenson Button és Lewis Hamilton!


 

Ehhez csak annyi szükséges, hogy regisztráljunk a wokingi csapatot támogató Hugo Boss honlapjának hírlevelére, utána pedig már voksolhatunk is a különleges dizájnú overálokra. A kalocsai mintás McLaren-ruhát már megcsodálhatta az egész világ a Hungaroringen rendezett verseny kvalifikációja során. A futamot egyébként éppen Button nyerte…

Három évtizeddel ezelőtt szerződött le egymással a McLaren és a Hugo Boss, és ez a partnerkapcsolat még ma is töretlen. Sőt, az idei 30. évforduló alkalmából a Hugo Boss 37 országban hirdette meg az „Öltöztess fel a Fináléra” design versenyt, melynek az a lényege, hogy egy-egy adott futamon a McLaren két pilótája, Lewis Hamilton és Jenson Button azt az overált viseli az időmérő edzésen, amelyet a benyújtott design-pályázaton a nemzetközi zsűri a legjobbnak tartott.

A 26. Magyar Nagydíj kvalifikációs edzésén Kalmár István tervei alapján készült ruházatot viselték a pilóták, és most esély van arra, hogy a kalocsai mintákkal díszített overált újra megcsodálhassa az egész világ. Ugyanis az évzáró brazil futamon a két versenyző az eddig bemutatott 15 ruházatból azt fogja viselni, amelyikre a legtöbb szavazat érkezik. Jelenleg a magyar ruha áll az első helyen. Klikkelni az alábbi linken lehet október 15-ig, és a voksot 10 percenként meg lehet ismételni.

https://www.hugoboss.com/de/en/emag/mcLaren/index.php


A Hungaroring Sport Zrt. teljes mellszélességgel az ötlet mögé állt, és Gyulay Zsolt szerint van esély arra, hogy november 27-én Sao Paulóban újra a kalocsai mintákkal díszített, magyaros tűzálló ruhát viselje a két F1-es versenyző az időmérő edzésen.

„Használjuk ki, hogy a sportág két világbajnoka lehet hazánk reklámarca egy olyan eseményen, melyet szerte a világban legalább százmillió néző követ a képernyőkön keresztül. Pénzben szinte kifejezni sem lehet, mit jelentene az országnak ez a reklám” – fogalmazott az elnök-vezérigazgató.

 
AJÁNLOTT OLDALAK
 » love.hu
 » ingatlanok.hu
 » book.hu
 » Utasbiztosítás a Biztosítók.hu-n
 » biztositok.hu
 » data.hu